Dior and I: Modni film godine koji jedva čekamo da vidimo!

Dokumentarac koji svedoči o Rafovim prvim mesecima u prestižnoj francuskoj kući najiščekivaniji je modni film godine! Mi ne možemo da dočekamo da ga pogledamo, a vi?

Pre 3 godine na mesto kreativnog direktora Diora koje je oslobođeno raskidom ugovora sa Johnom Gallianom, je došao Raf Simons: dizajner s reputacijom čoveka koji je veran minimalističnoj, decentnoj i jednostavnoj modi. Intrigantan Raf je imao samo 8 nedelja da osmisli svoju debitantsku haute couture kolekciju za prestižnu francusku kuću koja spada u mali krug modnih brednova koje imaju dugogodišnju i renomiranu tradiciju kreiranja spektakularnih, magičnih kreacija visoke mode.

Kako se snašao Raf koji je do tada isključivo radio RTW kolekcije? Trijumfalno! Belgijski kreator je našao zajednički jezik sa ljudima iz ateljea Diora od kojih su mnogi već starosedeoci, ljudi koji su 40 godina u Christianu Dioru. 

Detaljniji prikaz pružiće nam dugoočekivani film Dior and I, dokumentarac koji je osvojio publiku i kritičare na Tribeca festivalu. Režiser Frederic Tcheng koji je do sada radio na nekoliko dokumentarnih modnih filmova (Valentino i Diana Vreeland: The Eye has to travel)  je bio u pariskom ateljeu Diora kada je Raf predstavljen kreativnom timu, uspevši da usnimi očitu Rafovu tremu kao i njegovog asistenta i dugogodišnjeg saradnika, Pietera Muliera koji je svojim šarmom razoružao kompletan tim koji predstavlja kičmu francuske kuće.  

Najiščekivaniji modni film godine takođe se osvrće na zaostavštinu samog Diora (glas Omar Berrada) kao i način na koji se prema njoj u startu odnosi sam Raf koji je sam početak iskoristio za upoznavanje sa raskošnom i bogatom arhivom materijala, printova i modela iz imponzantne istorije brenda. 

Film obiluje sjajnim, detaljnim i zumiranim scenama na sam krojački rad mađioničara koji rade u ateljeu čuvene modne kuće i koji uspevaju da realizuje očaravajuće kreacije besprekorne preciznosti i elegantne ženstvenosti. Tako vidimo kako je Raf inspirisan remek-delima Gerharda Richtera i Sterling Ruby ubedio modelare i tekstilne dizajnere da print osliakaju na samo pletivo, tj nit a ne na kompletan materijal, što je rezultiralo da kompletan materijal izgleda kao da je na nekom talasu. Magic.



Izvor: elle.rs

Preporučujemo da pogledaš i:

Djole maskota
Zdravo, ja sam Djole
Saznaj više o meni
U čemu ti uživaš?
Hrana i piće
Mind & Body & Spirit
Hobi & Sport & Putovanja